Egy éjszakás fitt kenyér

1093k

Szénhidrátszegény diétában nagyon jó választás ez a kenyérke.

Egy éjszakás fitt kenyér

Hozzávalók: 25 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt, 15 dkg zabpehely, 10 dkg vegyesen len-, tök- és napraforgómag, egy evőkanál só, 4 dl langyos víz, 1 tasak porélesztő.

Elkészítése: Az alapanyagokat egy nagy tálban összekeverjük, letakarjuk, majd egy éjszakán át szobahőmérsékletlen állni hagyjuk. Másnap reggel egy sütőformát kibélelünk sütőpapírral, és beleöntjük a tésztát. Letakarva további egy órán át újrakelesztjük. 200 fokos előmelegített sütőbe rakjuk, kb. 35 perci sütjük. Tűpróbával ellenőrizzük.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s